Стрічка RSS Ми в Твіттері Ми в Facebook Ми В контакті На рибалку в google+

Дніпро відкриють для вантажних перевезень

Дніпро відкриють для вантажних перевезень

Вже найближчим часом Дніпро збираються відкрити для вантажних перевезень. Як повідомив міністр транспорту Костянтин Єфименко, по головній річці Україні мають намір транспортувати пісок і щебінь (оскільки автоперевезення цих вантажів на далекі відстані не окупається, а річковий транспорт в усьому світі - найдешевший).
Природно, що і без того "не дуже чиста вода" стане ще брудніше. Екологічна система Дніпра може і зовсім не витримати такого судноплавної навантаження.

У першу чергу постраждають жителі прибережних сіл. На думку експертів, річкові перевезення можуть завдати не меншої шкоди, ніж автомобільні. І головне, від чого може постраждати Дніпро, - це поглиблення русла і будівництво нових портів.

- У нас фахівців у річковій екології не так багато, - говорить заступник голови Національного екологічного центру України Олексій Василюк. - Тому переконати громадськість, що збільшення глибини необхідно, дуже легко. І подібні випадки вже були. Пригадуєте, тоді використовували території з намивного піску під забудови (на околицях Києва). У районі водосховищ глибина русла становить до 3-4 метрів. Якщо вирішать її збільшити - це тільки нашкодить, буде більше мулу. Пропадуть Дніпровські плавні, в яких живуть зараз великі популяції птахів. Деякі з них дуже рідкісні. Крім того, розширення існуючих портів і будівля нових доб`є і без того забруднену ріку.

Дніпро стане бруднішим за Рейн? Найцікавіше, що в України і справді не так багато фахівців з екології водойм. І перед прийняттям рішення не було офіційно оприлюднено ні одне дослідження про те, що ж залишиться від Дніпра після вантажоперевезень. І чи не означає це, що за кілька років він повторить сумну долю судоплавного Рейну, однією з найбрудніших річок Європи?

http://epl.org.ua