Стрічка RSS Ми в Твіттері Ми в Facebook

Львів

Ось так ми порибалили - озеро в селі Наварія 06.08.2011р.

озеро УТМР с.Наварія

В цьому році потрапив туди вперше. Особливого навіть немає що розказати... На водойму ми приїхали десь близько 6-ї години ранку. Брат з батьком відразу прийнялись "бомбити" верховодку, а от в мене тільки поодинокі покльовки... Ситуація покращилася десь о 9.00, коли після всіх можливих варіантів наживки на гачку опинилася манна бовтушка змішана з ваніліном і опариш - більше десятка плотви і вся одна в одну - хорошого розміру. Брат на донку (на пінопласт) впіймав пристойного окуня. Більше нічого особливого - правду видно чув, що риба тут примхлива(і до наживки і до погоди), але все ж таки хочу ще навідатись сюди (розказував знайомий, що зі сторони Малечковичів можна впіймати гарного ляща).

Кротошин 15.06.2011

Дещо запізнілий звіт. З минулої рибалки в Кротошині зарікався, що не поїду туди щонайменше до осені. Проте з однієї сторони мене переконували, що я просто попав у невідповідний час так як короп та карась, ще не відійшли від нересту, а плотва саме нерестилась; а з іншої раптово виявив бажання поїхати на рибалку мій брат, який не рибалив вже років 10-12, і захотів зробити спробу повернутись в ряди тихопомішаних.

Кротошин 26.05.11

Вирішили з кумом, що вже давно прийшла пора половити білої рибки, подумавши обрали Кротошин так як збирались їхати серед тижня в робочий день, та ще й встигнути на роботу після рибалки. А Кротошин знаходиться поряд зі Львовом і минулого року там радувала досить крупна плотва та й нерідко коропці пристойні попадались. Виїхали з Сихова о 4-ій ранку. Приблизно в 04.40 були на місці, заїхали зі сторони Жирівки, про дорогу краще не згадувати, але ми знали куди їдем, і що нас чекає, що тут скажеш... одержимі страшною хворобою - рибалкою,.. бачу ціль не бачу перешкод.